Följ min blogg med bloglovin

*Svar på frågor*

Svar på frågorn!

Vad är din favorit färg? Rosa och Lila
Vad är ditt favorit program? Det finns många program som jag tycker om, Vampire diaries är bra, men ser inte det så ofta.
När kommer du och hälsar på i Nälden igen? Jag vill ju komma dit när som helst. Men det blir väl mest troligen under sommar lovet nån gång :)               
                                                              
Av : Line <3
________________________________________________________________________________

Vem är din dröm kille du vill gifta dig med? Jag vet inte, Har inte riktigt tänkt på det..
Skulle du kunna tona håret lila? Ja, jag skulle kunna det, Men jag tror inte att jag skulle passa i det
Vilken klädstolek har du på alla dina kläder? Det varierar, Men mest 34.. Och då 160.
Är du sur på nån? Jag är väl sur på någon, Men det brukar jag ju vara för det mesta.
Kan du skicka alla bilder du har på mig? Ja det skulle jag ju kunna. Men det kan vara ganska jobbigt, Eftersom jag inte riktigt vet vars jag har alla bilderna..
                                                                 Av : Emma!
_________________________________________________________________________________

Vad är det pinsamaste du har gjort? Jag vet inte, massor typ!
Vad heter din bästa kompis? Har två bäästisar :) Jenny och Pauliina <3
Vilken kändis kille tycker du är snyggast? Jag vet inte
Har du några djur? Räknas Fiskar?  Neepp, mamma är allergisk..
Kan du inte göra en video blogg? Nja, Inte riktigt min typ.. 
                                                                                    Av : Anonym
________________________________________________________________________

Hur många läsare har du ungefär per dag? Jaah, Kring 20 ungefär
Vad är ditt besöks rekord? Jag vet inte, 40-50 kanske. Orkar inte kolla :P
                                                                                                       Av : Anonym
_________________________________________________________________________

Vad är din favorit affär? Om det är kläder så är det Ginatricot och H&M , Men om det gäller smink så Kicks
                                                                         
Av : Anonym
____________________________________________________________________________

Är du nöjd med ditt utseende? Jag är som jag är!
                                                                                     
Av : Anonym
___________________________________________________________________________

Hur många besökare brukar du ha på din blogg varje dag?  Ja, som sakt kring 20..
                                                              
Av : Jeeny <3
___________________________________________________________________________

Är du kär i nån i våran klass? Nope! :P:P 
                                                                    
Av : Emma!
_______________________________________________________________________

Är du Fjortis elr? Nope! Jag är inte fjortis!
                                                                         
Av : Bajsugglan??     Ööh?
____________________________________________________________________________________

KLAR! ÄNTLIGEEN! :P:P

              // Astridbergström<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0