Följ min blogg med bloglovin

*Har tråkigt*

OM MIG:
1. Vad heter du? - Astrid Bergström
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Vet inte
3. Vad pluggar du? - Går i sexan...
4. Har du långt hår? - Nopee. Inte så värst
5. Vilken hårfärg har du? - Brunet
6. Sminkar du dig? - Nej  inte dagligt men har ju klart gjort det nån gång!
7. Har du kramat någon senaste veckan? - Jodå!

FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? - Jåådåå :D
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda..
3. Hur många syskon har du? -  2 , Syster , bror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - "Jag ska till bränna snart, Jag måste äääta! "
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - KommKorv och makaroner..
6. Hur många ställen har du bott på? - 2 typpp..
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Pappaa, när han retar mig :P
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Jag vet inte
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?- Igåår ;)

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - Lördags om man inte räknar skolan.
2. Hos vem sov du över senast? - Minns inte, Tror Jenny <3
3. Har du kysst nån kompis? - Nää?!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Nää.
5. Vem har du varit kompis med längst? - Jag och sara var grannar när vi var små, Och då var vi typ bästisar.
6. Vem känner dig bäst? - Pauliina och Jenny <3
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Jaa jag vet inte, ett helt sommarlov typ
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? - Haha jag vet inte.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Neeej!

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?- Tröja från H&M och nån byxa.  
2. Har du bytt om idag? - Jadå!
3. Favorittröja? - Ingen aning, finns nog många.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Dont know.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Jaa såklart
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Mm, jo.
7. Har du handlat kläder genom internet? - JAdååd!
8. Har du ljugit om storlek nån gång? - Nej! Haha.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Klänning och kjol är ingen hit på killar :P
10. Vad använder du för skor? - Nåå skor från Scorett

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? -  Klart jag vågar..
2. Klä dig annorlunda? - Yes, men jag skulle inte göra det!
3. Vara dig själv? - Jaaaa!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Jaa det är väl klart.
5. Pierca dej? - Klart jag vågar.
6. Dig på utmaningar? - Jeodå.
7. Ha sex på offentlig plats? - nono! 
8. Vara omogen? - Ja, det gör jag nog dagligen.
9. Äta småkryp? -  Jo, Men jag skulle nog spy :P

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Strandskolan.
2.Vad heter din favoritlärare? - Favoritlärare?!
3. Vad är ditt favoritämne? - FAVORITÄMNE?!
4. Snyggaste läraren på skolan? - Men herregud vilka frågor, INGEN LÄRARE ÄR JU SNYGG!
5. Har du bra betyg? -  VI får inte betyg.
6. Tråkigaste ämnet? - Matte, Engelska, OÄ, Svenska? Ja vad finns det mer?
7. Har du skolkat mycket senaste året? -  Brukar inte skolka.
8. Har du fuskat på prov? - Haha kanske! :P
9. Hur tar du dig till skolan?- Buss, men ibland Cykel!

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - Nopee!
2. När tuggade du tuggummi senast?-  Igår ;P
3. När var du på semester senast? - I somras :)
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Rosaa
5. Är ditt hår tråkigt? - Ja kanske, men jag är nöjd
6. Vad har du för påslakan just nu? - Eeeh. Vet inte
7. När såg din kompis dig senast? - Några timmar seen.
8. Hur ofta duschar du? - Varannan dag typ ;L
9. Gillar du BUBBEL ROLLER?-  WTF?!
10. När ska du gå och lägga dig - Int vet jag.

                      // Astridbergström<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0