Följ min blogg med bloglovin

Leediig idag till kl.17

HeeejHeej!<3
Nu är det bara 3 dagar kvar till skolavslutningen. Typ ingen vanlig dag, Idag är vi legiga till kl.17 och därefter har vi kv.skola till kl.21. Imorrn är väl den vanligaste dagen, men vi ska städa ur bänkarna och plocka ihop, så det blir nog inte så vanligt ändå. Och torsdag.... FOTBOLLSTUNERING : ) Det blir sääkert skojj! Och sen fredag skolavslutning!<3<3
HIIIHIHIH.... Det kommer gååå såå snabbt, Hoppas jag. Men sääkert. Men iallafall så ska jag till Amanda efter jag har ätit. Vi ska nog spela basket, nån stans, elr nåågot. Men så ska jag ta och se hennes rum. Och det är säkert garn snyggt. Så kommer jag nog ta med mig kameran. Men jag får se om jag orkar. Joo förresten så kanske jag tar och lägger in bilder från i helgen.. Elr kanske inte, men så ska jag äta nu, och sen måste jag nog ta och fixxa mig, sen får mamma skjussa upp mig till Amanda.. Heejs!<3



Orkar inte lägga in nåå mer!<3

           // Astridbergström<3

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Egoooo du lägger bara in på dig ;) Åsså fjortisbilden ;P Hihi

2010-06-08 @ 15:46:47
URL: http://jeenyl.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Skojjade bara, hihihii :)

2010-06-09 @ 15:39:06
URL: http://jeenyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0