Följ min blogg med bloglovin

Hemma från Ansvar!

TJEENARE :D
Nu har jag kommit hem från Ansvar!
MÅNDAG!
Jag vaknade kring 8, cyklade till Jenny så jag var dära halv 10. Pappa fick komma med pengar för det hade jag ju självklart glömt :P Men vi stack efter det till pauliina. Vi var dära ett tag, gjorde smörgåsar och sen började vi cykla. Vi for mot furunäs och sen mot stråkan, Vi åkte färga i rödupp. Det var skojjsigt, det ska ni veta:P HIHIIH :D Vi fortsatte cykla med vi stannade väldigt många gånger, För att typ dricka och vi drack uppp en hel läsk sak. Elr vad man nu kallar det ;) Jennys mamma kom med packningen så hon stannade på en parkering och pratade med oss. Sen fortsatte vi cykla, och då var vi kring polcirken kanske, nej jag vet inte. Vi fortsatte cykla våran jooobiiiga resa ända till Ansvar. När vi hade kommit fram så for vi till pauus farmor och fikade, bulla, rulltårta och saft. Det var gott, sen for vi till hebre (stavning..) och var dära, vi spelade kort och gjorde lite annat. Vi åt köttbullar och potatis hos paus farmor och sen stack vi till Jockfall! Dära köpte vi glass, och gott till kvällen. Jag och Jenny hann oxå köpa en stripstallrik. Vi fotade dära, och det var garn mycket knott, Alltså det såg ut som det regnade, men det var knott. Hahha! Pauliinas farmor kom och hämtde oss och så for vi tillbaka till Ansvar. Vi for cykla ner till vattnet och var och kände på det, men det var garnkallt, så man fick nästan kramp i foten, hahah, kanske inte riktigt ändå:P När vi kom tillbaka till hebre så gick vi och bastade och sen grillade vi korv och mashmallows. Vi gick typ in sen och spelade kort och var på datorn.. Sen var vi ut och var på toa hos hon farmor.
Sen somnade vi typ, elr jag och jenny iaf. För pauliina var typ på datorn.
TISDAG!
vaknade kring 7, eftersom jag drömde att nån störd gubbe kom och garnknackade på en ruta, och då gick jenny och öppnade dörren, och han bara slog till Jenny och hon bara flög, och sen gick han och slog ner Mig, hahah störd dröm vaa? :P:P  Men jag somnade om igen, och vaknade sen vid 13.00 att pauliina och jenny var vaken. Vi gjorde inte så mycket mera då, var på datorn och chillade.. Sen började vi typ gaarn stääda. hahhah:D
Sen for vi till bränna, vi stannade vi handelsträdgården för att pauliinas farmor skulle köpa några blommor.
Sen fortsatte vi till tallvik för att pauliinas farmor skulle lämna nå hundmat till pauliina och dom. Alltså till Daisy då.
Sen for vi in till bränna, Vi åt på köket, jag åt kycklingsallad, jenny och pauliina vet jag inte vad det hette de dom åt.
Sen gick vi till lägenheten och såg tv, tills Paus farmor kom och därefter så var vi och handlade på ica, vi fick en chokladkaka. Vi for tillbaka till Ansvar, Dära så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. HAHAHHA, jag och jenny satt vi bordet så höll jenny på med en kniv att hacka på läsken, och så mitt iallt så gick den sönder, så det bara sprutade läsk, haha, så vi fick ta och stoppa all läsk i en skål. Vi tog och grillade korv och mashmallows och drack läsk.  Vi gjorde klockan. Men jag losade hela tiden, förutom en gång när jag vann! :D  Sen kom pappa och hämtade jag och jenny.

Så nu är vi hemma, sitter och små skrattar åt vad som hänt i ansvar : ) Hiiihiih
Ska nog ta och se film med julia snart, Dom har lånat alla stig larssons filmerna, Alltså Män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes... Har bara sett flickan som lekte med elden.. 

HIHIIHIH Vad lång inlägg:P:P

Men nu ska jag ta och lägga in bilder på datorrn, Heejsveejs!

                        // Astridbergström<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0