Följ min blogg med bloglovin

tjo!

Tjoo!
Nu ääär jag glaad :D Faster kommer upp nästa vecka och är hära i en vecka oxå då. Så kommer bli så kul att träffa henne då. Men blir typ att gaarn stääda, haha kanske inte riktigt men nästan:P

Nu har jenny och pauliinaa farit, vi har varit och köpt mat tills imorrn då vi cyklar till ansvar :]
Vi kommer ha sssååå skojj! :D Ska ta och fråga pappa om jag får ta med datorn, så kan vi ta och lyssna på spotify i mörket, ja under dagen kan man ju oxå lyssna på musik, men det är ju inte så jätte mörkt under nätterna. Men iallafall så ska jag ta och äta nu!

Tjoollevippens:P            
                                   


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

haft en bra helg? (:

2010-06-20 @ 16:54:04
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Frida l fplanting

SV; Om det tar för lång tid så får du gärna fråga någon annan. För om du vill ha en design av mig så kan det ta lång tid, för att den ska kunna bli bra :)

2010-06-20 @ 19:15:52
URL: http://fplanting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0