Följ min blogg med bloglovin

Torsdag?

Tjeenare :)
Sorry för min dårliga uppdatering, men men nu skriver jag iallafall!
Var med Amanda typ hela dagen igår, for dit kring, nån gång.. Vi for och badade i poolen, det varmt i vattnet, men svinigt kallt när man kom upp, men man vande sig tillslut. Jag var hem och åt och sen for jag till amanda igen efter, För att sova. Vi hade skojj, Vi sov typ till 11 eftersom hennes bror kom och väckte oss. Men jag for hem vid 1 för hon skulle till tandläkaren.
Förresten imorrn så har vi haft 1 vecka sommarlov, men jag har inte ännu fattat det, Jga får för mig att det är typ en jääääätte lång helg elr nå. Men nono, inte det ja.. Men jag får väl ta och skärpa mig! :P
Nu väntar jag på att pauliina och Jenny ska komma, undrar om jag ska ta och ringa till jenny och fråga vars de är, för dom skulle som komma efter 3, nån gång, inte för att det är fyra ännu, men snart... Men nu ska jag ta och kolla om dom kommer elr så inte, jaajaaa..... Kommer bilder ikv, Har som väldigt många bilder som jag måste lägga ut :P:P
Heejsveejs! :)

                 // Astridbergström<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0