Följ min blogg med bloglovin

Söndag!

Hejjheej!<3
Nu är det sommarlov, men har inte fått in sommarkänslan ännu, Men den kommer väl imorrn, för att det är måndag, och ingen skola. Och det gillas väärkligen att det är SOMMARLOV!<3 Väntar nu bara på att vi ska åka ner till Faster och hälsa på, Men det kanske blir i början av Juli, Men hoppas på tidigare. Men faster kommer ju oxå upp nå under sommaren hit, så längtar tills dess oxå. Men mest till när jag får bara träffa hon.
Men nu är jag hungrig, Funderar om pappa ska börja med någon mat.
Mamma är borta hela dagen idag så det blir nog att hitta på något med pappa och syskonen.
Jenny åker till Luleå idag, pauliina är sjuk och ida, vet jag inte.. Så jag vet inte alls vad jag ska hitta på imorrn,
Men jaja, kommer säkert hinna köra cross något varv idag, Men det får jag nog se. Ska kolla FACEBOOK och sen vet jag inte. Men hejjs!!
OBSSS... Kommer inte några bilder, för mamma har med kameran och har inte hunnit lägga upp några bilder, så det blir nog imorrn ist.

            // Astridbergström<3

Kommentarer
Postat av: Frida l fplanting

SV; Tack så mycket :)

Just nu håller jag på med en design och har nog en till liggandes efter det. Men om du har tid att vänta och det kan ta tid, beror på, så får du gärna skicka ett mejl till min email: [email protected] och berätta om hur du vill ha den. Glöm inte att skriva din bloggadress då! :)

2010-06-13 @ 14:57:17
URL: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: Juliaaa

Jätte fin blogg, ;)

2010-06-13 @ 20:18:59
URL: http://juliiialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0