Följ min blogg med bloglovin

midsommar imorrn!

Tjoo!
Har vaknat kring 11 idag. Kring halv 12 så for jag mamma Syster och bror upp till bränna för att fara till glas och ram, Lämna in en tavla som dom ska byta glas på. Sen for vi till furunäs på miljögrejset, men det var stängt. Så då for vi och handlade. När vi kom hem efter har varit och handlat så var vi dööhungriga, så när vi hade packat in allt, så väntade vi på att Bror skulle med kusin och bada i poolen. Och sen for vi upp till bränna och var och köpte taimat :) Naaam....
Men vi for hem och åt maten, för det var så mykt bilar och sånt i bränna. Efter vi ätit så har vi inte gjort så mykt spec, än att städa! Det är ju midsommar imorrn, Vi kommer vara under förmiddan i brännaberget. Och sen på eftermiddan så kommer kusiner mostrar och sånt på kvällen och grillar och så äter vi god mat! :P Så det blir att det säkert kommer bilder! Iallafall några..
Nu chattar jag med jenny och smsar med Faster! Hon kommer ju upp till veckan, Så hon är nog hära på TISDAG :) HIHIIHIHI, gud vad jag längar. Förra sommaren var senaste gången jag träffa henne! :)
Nu ska jag göra annat! Heejsveejs!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0