Följ min blogg med bloglovin

Hihi ;)

Hehhee, Jag har problem, jag vet inte vilken jag vill haaa :P:P:P
Bådaa kostar lika mycket och dom har ungefär lika mycket pixlar, och då kanske ni fattar att jag pratar om systemkamerooor...
För idag kom ju min favvootidning...... ELGIGANTEN :D:D
Och dåå hittade jag en CANON och en NIKON. Men jag vet inte vilken jag vill ha,
Så någon borde väl ha något tips? Elr??
Men kommenteera iallafall!! :P:P

Digitalkameror - System Nikon D3000 + AF-S DX 18-55/3,5-5,6G II
Deeen , Alltså en NIKON D3000

Elr......................

Digitalkameror - System Canon EOS 1000D hus + EF-S 18-55/3,5-5,6
Deeen, Alltså CANON EOS 1000D

                    // Astridbergström<3

Kommentarer
Postat av: amamda wikström

hiiihhiii!!! jag tycker att du ska ta den där nikon för den var fin men jag är inte så bra på sånt men jaa iallafall!!! ska du få en?

2010-06-14 @ 15:03:34
Postat av: jeeeeennnyyy

NIKON! Men du.. Ta och skicka ett sms när du loggar in på msn. Skicka alla gåner du går in :)

2010-06-14 @ 15:38:06
Postat av: JE

Litet tips bara, om jag var du skulle jag köpa nikon, eftersom dom har billigare objektiv och tillbehör till sina kameror sen när du vill köpa de, och nikon d3000 e inte allt för bra, skulle faktiskt satsa på en D5000 om jag var du. Den e lite dyrare, men du får iaf en bättre kamera.

2010-06-14 @ 15:53:40
URL: http://johannaae.webblogg.se/
Postat av: Stina

Eftersom att jag själv kör med Nikon är det klart att jag rekomenderar det! Men far till en affär och pröva både en Nikon och en Canon och känn vad som känns rätt, det är det bästa att göra. Se vilken som du verkligen fastnar för, och om du tycker att båda känns rätt kan du kolla på objektiv till kamerorna. Vad som är dyrast respektive billigast och därefter ta den som har de billigaste tillbehören.

Hoppas du kan bestämma dig!



Och tack förästen till den jättefina kommentaren du skrev, värmer verkligen!! :D

2010-06-16 @ 13:18:50
URL: http://sstinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0