Följ min blogg med bloglovin

Fotboll*

HeeejHeej!<3
Nu skriver jag heelt stööört, Jajajaaaa, vill prova pååå nåå nytt :P
Men iallafall så ska vi ju och tälta imorrn, men vi ska ha vanliga lektioner fram till lunch, Ochh det suuger! Hihii
Men iallafall så måste jag somna j*vligt tidigt såå jag orkar vara uppe imorrn, men jag tror inte att det kommer vara så svårt att vara vaken, eftersom alla ska sova i samma tält och alla kommer typ gapskratta heeela tiden, iallafall jaa :P
Men jag tror inte att jag kommer somna tidigt ikv. För kommer ha väldigt svåårt att somna, Men jag får f*n taa och tvingaa migg, jaa om det nu gåår. Haha, kommer inteee gåå :P:P
Men jaja, nu sitter jag och lyssnar på musik. Chattar med Jenny, Matildaa och Pauliina :)
Mååst snart gåå och packa, Men det får blii seeen :P Elr kanske inte eftersom jag skulle ju somna ssåå tiiidiiiiigt :P:P Hahhahahahhahahahhahhahahahah
 Haar varit och spelat fotboll med Amanda Jenny och Pauliina, och såå kom lucas efter ett tag, Hihi, vi spelade maaatch :P:P:P
Deeet var heelt skooj, men jag har j*vligt ont under fötterna, men jag fåår ta och försöka göööraa nåå åt det,
inte för att jag vet vad, men det åårdnar sig, Elr kanske inte.
Men nu måååste jaa ta och skäärpa mig, det är ju faan jäävligt ääkligt,, Hahaa, ingeen fattar typ det för utom någraa peers, som jaa,, men nååågraaa. orka fffförklara meer, Me nu måste jag ta och packaa. Heeejs!<3<3<3


Foootboooolll <3<3 :P

      // Astridbergström<3                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0