Följ min blogg med bloglovin

Dåligt upptadering

HeeejHeeej!<3
Har inte alls orkat skriva nååå, Men iallafall så var jag till haparanda med jenny igåår, Hon kööpte gaaalet snygga skoor! :P:P Men íallafall så orkar jag inte berätta nåå meeer, Men iallafall så har jag varit och sett när blackout spelade på torget idag, Men for näe frida isaksson skulle sjunga. Men jaa, och så har jag varit och kört cross idaag oxå, Hihiihi, deet vaar skoojJ :P:P
Men iallafall så är det ju bara 5 elr jaa näästan 4 dagar kvaar. Men igentligen är det ju 5 dagar kvaar <3<3 Men iallafall så blir det att fara och kolla på körslaget på onsdag kv. Systers och brors klasser ska ju sjungaa dååå, Såå sticker dit och fotar dååå. Men iallafall så ska jag taa och göraa något annat nuu. Heeejs!<3<3

              // Astridbergström<3


Kommentarer
Postat av: amanda

vilken tid är det?

2010-06-06 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0