Följ min blogg med bloglovin

RYSSVÄRMENHARKOMMIT!

Tjoo!
Nu gör jag som ingenting. Har inte heller gjort nå idag. Joföresten som vaknade jag att det mullrade men anade att det var från erics spel, för det var typ något krigspel och dom kan ju låta så ibl. Men när jag hade varit på datorn ett tag så hör jag det igen, Och då hade han ju inte på spelet. Så då gick jag ut och hörde. Och självklart så var det ju ÅSKAN. Jag och eric var hemma själv och det var som något sceary för att jag gillar som inte Åskan;P Men då tog jag och ringde upp till pappa som var i garaget och sa att vi tar och kommer upp och sitter och slöar dära ist. Men då kom han och hämtade oss och så for vi upp dit och gjorde ingenting. Men vi satt och slöade i kontoret till det hade gått över. Så då var vi dära, åt lite omogna hallon och kollade på när pappa höll på att montera ihop en Öööh, vad det nu heter. Jag vet precis men jag får inte fram det. Hahaaha:P
Men vi gick ner sen för att det blev för tråkigt. Så har suttit på SIMS2 hela tiden sen därefter för att internet fungerade inte. Så då har jag hunnit göra familjen KAJÈ, Hahhaa..
Men iallafall så for vi och åt på vippa, Alltså Jag pappa Eric, Ingemar och Majvor. Jag åt Hamburgare.
Sen när vi kom hem har ja suttit ännu ett tag framför sims2. Och sen så åt vi maat och såånt.
Och nyss så har vi kommit från Mormor och Morfar, Vi har fikat dära. Ätit smultron och hallon, Och ett omoget äpple från deras äppelträd. Inga bilder kommer då Kameran var i laddaren idag, så det blev inte att ta med den då.Tar med Kameran nästa gång vi far dit, så blir det bilder. JAJAMEEN : D

Nu har jag som inte så mykt att skriva. Syster är i Landsjärv så det blir inte att se nån film med henne elr nå.
Imorrn blir det nog GARBINS =) Det visar 28°C. Yeeey! =)=)=)

Men nu ska jag drrraaaaa... TJIIING!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0