Följ min blogg med bloglovin

HeeelloooO!

Tjoo!
Har som inte skrivit på nåt tag, det är sååå garn tråkiigt. Men iallafall så har jag sovit hos Amanda idag. Det var riktigt skojj! :) Har varit och fiskat, och kommit hem för nån timma sen. Vi fick lite abborrar och sånt. så det blir vååran lunch imorrn,, elr en sen lunch. Efter 2. Hehehaee.
Men jaja, Nu gör jag som ingenting. Kanske tar och byter dator och lägger upp bilder som är fotade hos amanda..
HAHHA AMANDA KOMMER DU IHÅG VÅÅRA VIDEOS??? :D:D:D:D
Alltsååå jag vet som inte vad jag ska skriva egentligen.

JOoojuste. Det är något konstigt med min header. Jag vet inte om det är bara på min dator eftersom pappa har fått ta bort ALLT på datorn och sen installerat om den sen. För att den blev hel **. Och dåå gick den inte att få igång. Men nu är den nästan som vanligt bara allt som har funnit hära på datorn är BORTAAA : (
Men jag har redan laddat ner Det nyaste Msn, och Spotify : ) Det äär som något viktigt.. Och ska någ ta och se över GIMP nu. Innan jag tar och berger sig mot den andra datorn. Men den blev upptagen nu av Pappa så det blir nog bilder imorrn ist. Elr jag får se, eftersom RYSS värmen kommer imorrn.. 28°C =)

Så  det blir ju kanske imorrn elr ALLLDIGG typ...... HAHAHAHAHHAHA

Men nu ska jag ta och kolla om jag får installerat GIMP elr not....

            BYEEE BYEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0