Följ min blogg med bloglovin

Onsdag.

Tjoo!
ÄÄÄr som småå irriterande nu. Vi var till mormor och morfar för ett tag sen. Och så tog jag med kameran dit. Men självklart så kom ju mamma på när vi var nästan hemma...
- Tog vi med Kameran?
Men mamma skulle till tandläkaren imorrn vid 08. på morgonen så då skulle hon fara förbi och hämta den.
Mormor kommer säääkert ringa och säga att vi har glömt den. Hon brukar göra det.
Men nu blev det heelt meningslöst det jag skriver.
Så kanske ska bättra mig, Elr? ; )
Men iallafall så chattar jag med Amanda och Matilda nu. Men Amandas dator tjoorvade lite så hon var tvungen att logga ut. Men snart så borde hon logga in igen. Men jag hoppas det iallafall. Det är som små tråkigt att vara på datorn och inte ha nån att chatta med.
Men nu skriver jag ju helt meningslöst igen. Ojoj!

Imorrn blir det att fara och bada om det är väder. Alltså sol. Tycker att det är som ganska trååkigt om det är helt mulet. Men det visar iallafall Soool, hela dagen : )
Imorrn kv. så kommer mormor och morfar och fikar. Mamma fyller ju år på Fredagen, Men hon jobbar 9-21 och då får de komma då oxå. Jag vet inte om kusinerna kommer imorrn.
Men jaja, Nu ska jag ta och se en film med syster och kääka chips ; )

SVEEEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0