Följ min blogg med bloglovin

Tisdag 13 Juli!

Tjoo!
Har inte varit så bra uppgradering alls. Eftersom jag skrev sist i Söndags! Men jag ska som försöka bättra mig något.  Har varit och badat på grynnan Söndagen, Och igår! Och så var vi en sväng idag oxå.. Men det blev så målningt och så regnade lite. Så vi for hem. Elr som sakt mamma rodde hem. Men det tog ju ett tag. Jo haha typ 10 min. Men det är kanske inte så farligt länge, elr ?
Nu lyssnar jag på spotify och kollar lite bloggar. Vet inte riktigt vad jag ska göra sen, Kanske ska ääta glaass :D
Pappa hade fått dom dära stooora glasspacketena nu, Och då menar jag Stora!  Iallafall jämnför med dom hära andra glasspacktena..

Jojuste, Har fotat ganska mycket, så det kommer nog bilder. Men är på fel datorn så häära finns det inga bilder. Men jag kan lägga upp typ en av dom 4 bilderna som finns hära :P 
Nu ska jag gå och rota i frysen och se om jag hittar glassen. Elr den är inte så svår att hitta, För förpackningen är ju inte liten:P   Sveejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0