Följ min blogg med bloglovin

Jah i Rooosaa-

Tjeenare!

Nu är Amanda hära:) Hon ska sova hära. Fast det kanske ni fattar eftersom att klockan är halv2. Vi har som inte gjort nå speciellt nu. Kanske något iallafall. Hehhee..
Jajuste. Har ju varit på hundutställning idag. Det var inte så intressant. Men det var roligt att se på alla olika hundarna. Men iallafall så har jag och julia kommit fram till att vi vill ha en Pudel:) Eftersom att mamma är allergisk och dom ska ju typ vara allergifria elr något sånt. Så nu vill vi ha en sådan hund. Julia vill ha en jätte Biiig hund. Och jag hade ju tänkt mig en lite mindre hund. Hehhe kanske en tooyyy. ;O
Men Jojo. Det började gaarrn spöregna så då for vi hem. Ja och så vann jag ju goodiis, Ja på pil kastning elr vad det nu var. 
När jag hade kommit hem så ringde Amanda och undrade om hon kunde komma. Men jag har sååå ääävla stöökigt i mitt rum så då for jag till henne ist. Men det slutade med att hon skulle sova hos mig tillslut.
Ja. Vet som inte vad jag ska skriva nu. Det händer ju inte så mycket nu.
Asså jag är garn trööött. Jag vaknade halv 10. Eftersom jag tänkte att vi skulle fara på utställningen då. Men nonooo. Vi for kring 11 ist då.

Nu ska vet jag inte vad vi ska göra. Kanske soooova hehehe:P Nej, amanda hade nog statsat in sig på kl. 03.00 att sova. Men jag vet inte. Jag kan ju somna redan nu :) Hahhahha:P:P:P
Men jag måste ju oxå försöka.. Hahhah ;P Men vi får väl se. Men nu ska jag göra något annat.. LOOOVEYAA

Hahaa, Fråga inte i min Rubrik:P Haaaaaaaaahahahhahahahha:P:P:P:P

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0