Följ min blogg med bloglovin

Torsdag

Heejsan

Har varit på skolan idag , Var ganska roligt , OKEJ inte jätte. Men inte sämsta dagen iallafall.. Hade språkval första timmen - Franska. Vi hade glosor ,Djuren. Jag tror att jag fick alla rätt, Men säkert på fick jag inte det , Nåt stavfel säkert..
Har oxå haft idrott idag , Uppvärmde med ... Kommer inte på vad det heter!! Men sen hade vi handboll, det var skojj . Det var Matilda, Sara och Jenny som hade valt det för det var deras tur att välja. Vi slöade oss efter idrotten och var och spelade basket.. Hahhaaa.. Jajaa, Vi hade typ 10-20 min på oss att äta sen innan det ringde in. Men det tog nästan bara 5min att äta. För det var laxgratäng, Okej vet inte riktigt var det var för mat.  For till Amanda efter skolan, Gick till ABF där hennes mamma jobbar och åkte hem med henne, Vi var och kollade när New moon kommer hit.. Och det är den 3 Februari. Då måste jag se den!!!   Vi spelade kvick och stress hos Amanda var hos flippan och gjorde lite andra saker..

På lördag har vi match i Övertårneå ,Vi ska möta Höken, polcirken och Boden.  Vi måste vinna nån match, VI MÅSTE VERKLIGEN!!!  Hoppas alla matcher, men tror inte det. Nej så får jag inte säga ! vi ska vinna vi ska vinna!!! Wohhooo!!¨
Vet inte vem jag ska åka med , Om pappa ska komma med mig, elr om jag åker med nån annan, Typ Amanda. För jag fick plats med vet ej om jag får. För mamma har ju krockat så vi har ju ingen mer bil än pappas som han kör med. För hon skulle typ komma efter hon har slutat jobba, men hon kan ju inte nu. Så om jag typ åker med Amanda så skulle hon typ hämta mig i Övertårneå och se den sista matchen. och sen åker vi kanske in till Finland och köper MJÖLK!! Mumssiii. :):) Hahhhaha

Imorgon har vi både Svenska och engelska glosor. Men det är typ bara 6 st , engelska och kan de redan. Jo förresten jag kan bara säga de, men jag har inte tränat på att stava de. För jag och Amanda spelade glos Stress..  Hahaa,
Nu ska jag kolla facebook och några bloggar, Sen ska jag träna på engelska och svenska glosorna.. Heejss


             // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0