Följ min blogg med bloglovin

Torsdag!!

Heeej

Har haft franska idag, Har fått läxor att träna på tills nästa vecka. Jag ficka alla rätt på glosorna förra veckan då vi hade Djuren.. Tror inte att jag fick alla rätt denna gång, Men hoppas det. Var inte med på idrotten idag, Håller på att bli förkyld, elr är typ förkyld, elr lite iallafall.  Imorgon är det Fredag, Vi har engelska och svenska glosor som ska göras imorgon. Så måste nog träna på de. Det ända jag kan är leksak - Toy. hahaaa. Enkelt va?? Så kanske ska ta och göra det innan jag ska upp och se film. Så nu ska jag gå.. Heeejs !! :) 

 ... Juste det kommer inga bilder nu, elr idag eftersom jag hinner inte nu , Så det kommer imorgon. En en gång. Heejs :)

              // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0