Följ min blogg med bloglovin

Söndag

Heejhejj :)

Nu är det Söndag och sista dagen på denna vecka . Imorgon är det Måndag och skola. Har gjort franska läxan elr , måste träna på glosorna, men bra så är de till Tordag så har nån dag på mig. Vet inte vad jag ska göra sen , elr kanske sova?? Kanske ser nån film med syrran. vet inte vad jag ska se. Kanske filmen som vi köpte i förr går, Ne int vet ja!  Jaja får se.    Kommer inte nå bilder idag, Har haft borta kameran men när jag frågade mamma så sa hon att den var på hyllan , så nu är batteriet i laddaren så blir väl ev. nå bilder imorgon, men det är inget jag lovar. Men ska försöka fota nå iallafall och lägga upp då,  Jag fotar ju för det mästa , men orkar nästan aldrig lägga upp elr nå sånt..

Har fikat nyss, morfar har varit och fyss farit. Hahha, varit och farit... 
Men nu ska jag kolla FB, och nån blogg.
Heejs
                // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0