Följ min blogg med bloglovin

Söndaag ;)

Heeej  ;)

Igår hade ida kalas, vi såg på film, American pie: the book of love. Vi såg oxå scary movie 3 , Den var rolig ;)
Sen kom jenny och sov hos mig, Vi sminkade oss, Och sen fotade vi.. Vi såg robinson, Det var ganska bra att Hasse vann. (visst var så han hette?) Jag tycker inte alls om den dära ... Ja , vad han nu hette , Inte för att jag har sett så mkt av robinson, men han värkade... Ja, men så däraa.. Jaja, hoppas ni fattar då. Vi var och *Tänkte* åka bob ner vid älven , men det var så mycket snö. Så det gick som intee. Haha ;)

Farmor har nyss farit, Hon och snuttan skulle tillbaka till Grundfors nu.
Imorgon är det skolan.. Måste nog duscha ikväll, Elr så tar jag och tvättar håret imorgon, eftersom vi har basket oxå , så då måste jag ju duscha då. Men jag får se. Men jag tror att jag tar en snabb dusch sen. Inte för att jag har skitit hår , elr så. Men jag har hår spray och så kommer det säkert vara skitit imorgon.
Men nu ska jag gå och ta bort madrassen får mitt rum , Och plocka ihop lite klädeer. Heejss




      // Aattid

Kommentarer
Postat av: My

jag tycker du har det fint nu jag :)

2010-01-31 @ 18:28:18
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in min blogg!

http://valeriadahlen.blogg.se

2010-02-01 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0