Följ min blogg med bloglovin

skola igeen!

Heeej

Nu är jag hemma, elr kom hem redan igår vid 18.00 ungefär. Var ju och baadade och det var skojj. Jo juste har färgat håret elr tonade underhåret och färgade nån ljus slinga i luggen . Blev nöjd iallafalll, det är väl huvudsaken , visst? Jag tycke iallafall det var snyggt , men alla har ju inte samma smaaak. Så alla tycker ej lika som mig.

Första dagen på skolan efter Jul lovet. *Suck* Vakna tidigt, jobba, inte riktigt min grej... Men skoj att träffa kompisarna iallafall.

Såg en film som hette 5ive girls. Det var bra. En skräckiiiis. Men braaa!! Såg det hos faster, Hon laddade ner den.
Nu ska jag draa. heeedåå





                 // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0