Följ min blogg med bloglovin

Piiteeååå!!

Heeej

Har redan vaknat och klockan är 11!! Elr jag vaknade vid 10 men såg på nån film. Somnade ungefär igår vid halv 3.
Shiit , Måste vakna klockan 7 imorgon. Jag och syster kliver på bussen och åker till luleå vid åtta , Äter och är i luleå till 12 å nå.. Och sen bär det av till Piiteeååå!!  Faster ska färga håret på J nån dag , Och sen blir det shoppa! Ska typ vara på stan fredag och lördag. Och sen på söndag kommer familjen och hämtar oss , därefter blir det Pitehavsbadet :)

Måste få mer pengar på mobilen !! Har typ 39 öre. Räker ju långt ,visst?  Vill ladda för 300 kr, får då gratis sms , och nå mer typ. Int kommer jag ihåg..    Måste packa lite kläder snart. och sen ser jag väl på tvn. Finns säker nå bra :) 
   Ha deeet bässt!!



                      // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0