Följ min blogg med bloglovin

Olw city - fireflies

Heeej

Snart ännu en dag borta, Onsdag, denna vecka bara rusar iväg , tycker jag då.. Idag har vi haft elevens val,  Jag har börjat på min klänning. Det blir svart vit. Hoppas att den blir bra då , Men jag är inte alls nå proffs på det. Så tror att den kommer bli misslyckad. Men hoppas på den bästaa. Imorgon fyller Ida År.. HIPP HIPP HURRA!! i förskott :)
Hon ska ha typ filmkväll på lördag och tror att jag ska fara. Måste bara komma på vad jag ska ge henne. Men måste fråga hon imorgon vad hon önskar sig igentligen.
Imorgon har vi franska och då har vi glosor oxå, Månderna. Vissa är änkla som , Octobre , Decembre , mai och de.Men jag har problem med Januari och februari , så måste träna mer på de. Måste kunna de!!
Ska snart gå upp och läsa , Har börjat på Twilight böckerna ,Hahahaa. (visst är jag efter? och ändå haft de ett bra tag) Jajaa, Har typ kommit 4 sidor framåt. Hahaa. En bit kvar då.. Kommer skriva imorgon troligtvis. Men får se.
Fotade kring 200 bilder igår, men endel kommer imorgon tror jag då. Men inget som är säkert. Men nu ska jag trna på glosorna och lyssna på musik- OWL CITY - FIREFLIES!! Den äger!! 

       


       <3 <3 

      Heeejdå !!!

                           // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0