Följ min blogg med bloglovin

Lördaag

Heeej

Var på skolan igår, Sen for jag på basketen , Det var roligt , Men lite jobbigt eftersom jag hacde så ont i magen. men iallafall så kom jenny till mig därefter.. Vi såg på lets dance och spelade lite kort innan vi åkte upp till bränna och hyrde Flickan som lekte med elden och köpte godis och pringles, Vi spelade sims2 igår, och gjorde lite annat. Vi såg Emplovee of the Month. Köpte den igår när vi och hyrde film och sånt..

Tänkte fara och köra skoter idag , men blev ej nå, tror jag , eftersom pappa måste ladda batteriera i skotrarna.. Så har sett precis klart Clueless och har nyss börjat se ännu en till film , A cindrella story..
Ska sen fortsätta spela sims2 med våran familj som vi gjorde... Nu ska jag återgå tilll filmen heejjjs

            // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0