Följ min blogg med bloglovin

Hos faster i Piteå :)

Heej heeej :)

Nu är vi hära i piteå , Vi åkte med den sena bussen och var hära vid 13. A och Faster var och hämtade oss , och sen for vi till nån klädaffär och där hittade vi en tröja var,  Jag en tunika och J nån tröja av nå slag. Och sen blev det Ö&B , Hårfärg och annaat. Därefter for vi till dollarstore , men köpte inget dära. Gjorde andra saker , och sen for vi och åt .. Öh? vet inte riktigt vad man ska kalla det? Mellan mål? Lunch nr.2? Jajaa, iallafall delade jag och J på en Natcho tallrik ,  För vi hade inte alls orkat om vi hade tagit en var.  För vi åt ju en hamburgare i Luleå.

Sen blir det hårfärgning , Elr jag ska bara göra slingor.. Och så skulle faster göra något mer på oss , typ smika .osv.  Nu gossar J med Thitti, Men Wilda är lite mer skyggare (stavning?) , så hon har inte ännu kommit fram till oss. För hon har ju aldrig träffat oss förrut. Men thitti har träffat oss en gång före. Men då hade Faster precis tagit henne.   Lyssnade nyss på musik. men vet inte riktigt vars den tagit , så det är lite pinsam tysnad :) haha, Men faster sover nu , Hon skulle bara blunda "ett tag".. Men vet inte riktigt vart det leder till. 
Ska .... öh, vet inte vad jag ska göra. Vi fick göra vad vi ville men vet inte riktigt vad det finns att göra..
Men hejjdå iallafall :)

                 // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0