Följ min blogg med bloglovin

Foooootaa <3

Heejsan :)

Kommer ett kort inlägg nu. igår blev det hårfärgning , Iallafall för J. Medans så fotade jag med hennes system kamera , Sony A350. Fotade vatten och Thitti och nån bild på wilda. Men hon springer iväg ganska snabbt. Och så har jag ju självklart fotat annat. Men det var skojj iallafall.

Idag blir det stan , Efter Faster har kommit från Jobbet. Ikväll blir det slingor för både mig och J. Jag ska bara ha nå slingor i luggen, Men bara så det blir snyggt iallafall. Men det tror jag.  Nu ska jag gå och göra nå, Jo fixa till mig kanskee. Heeeejss.

              // Aattid

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hoppas du hittar nå på stan ;) Vilken färg ska du ha på slingorna? Det blir säkert jättesnyggt! Hare bra nu i Piteeeååå!! KRAM.

2010-01-08 @ 21:01:10
URL: http://jeenyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0