Följ min blogg med bloglovin

FB Grejj


Astrid är bäst!!

Astrid är ett gammalt nordiskt kvinnonamn som är bildat från orden as...

Astrid är arton år och gravid  (Hahaaa :P)

Astrid är allt jag inte är

Astrid är älst av det älsta

Gjorde nån kul FB grejj , inte alls så svårt..  Googla namnet tex. "Astrid är"  och kopiera de 5 första resultaten som börjar  med "namnet" är.... Inte så svårt vaa??

______________________________________________________________________

Heeej förresten!!

Orkar int skriva nå mer idag , Iallafall så har jag varit sjuk från tisdagen men tror att jag far på skolan imorgon.. Men får se då. Ska kolla lite bilder nu och se om det finns nå att lägga upp annars blir det nån annan dag...!! Heeejjjjss
 
                // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0