Följ min blogg med bloglovin

Bildeer

Heeej ..

Fick lite bilder av Faster igår som jag har fotat med hennes kamera , så nu har jag lite bilder. Men det gick som inte att ta imot alla bilderna , men jag fick iallafall de bilderna som jag ville ha mest..
Så nu ska jag lägga in lite bilder igen.. så..












Så nu får det räcka har några andra bilder, men kan lägga upp de nån annan gång.

Vet inte riktigt vad jag tänker på nu.. Mamma och Eric har precis krockat. De är på sjukstugan nu, Hoppas inte E har gjort sen nå, Mamma hade inte fått nå. Men man vet ju aldrig , det kan ju komma efter. Så väntar på att de ska komma hem nu och sen blir det att äta nå, Men J kanske måste börja med maten NU!! Så hejdåå

                // Aattid

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den där bilden på dig är så snygg!! Hoppas verkligen inte att dom har skadat sig något! Ha de bra, hörru! <3 ;P

2010-01-19 @ 19:51:18
URL: http://jeenyl.blogg.se/
Postat av: My

väldigt fina bilder :)

2010-01-22 @ 12:49:08
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0