Följ min blogg med bloglovin

2010

Heeej , Nu är det nytt år , shiit redan 2010 ! Iallafall så kom kusinerna vid halv sju igår , Vi åt mat och sen vid 10 så var vi ut och sköt nån raket. Men sen vid kvart i 12 så kom hjorten , de hade köpt raketer för 3000 kr. Om man lägger ihop allt. Shit , 3000 kr , Så mycket kostar ju typ kameran som jag vill ha , Men jajaaa..  De hade massor med raketer , Fast det är ju ganska självklart om de hade köpt för 3000kr då.  Försökte fota, Men jag var för tidig elr för sen , så det blev bara stjärnor, Så orkade inte fota sen nå mer, Men hade fått bilder, för vissa var ju jätte långa , elr hur man nu säger, Man kanske säger att det hade jätte mycket... öhh.. jajaa, hoppas ni fattar iallafall :)  Vi var ute till 1 och sen höll man på att frysa ihjäl. Kusinerna gick hem , det var ju skit kallt så jag skulle inte ha klarat mig att gå nästan till kiosken från oss.  Raketerna var jätte snygga, hahaa.

Pratar med faster på msn , Jag och syster åker dit till veckan , alltså Piteå ,  Vet inte riktigt vilken dag , men måste prata mer med mamma och pappa om det. Vi ska shoppa , Julia ska färga håret, Vet inte om jag ska göra det.  Sen kommer väl mamma pappa och Eric , och hämtar oss nästa helg. Far och badar i havsbadet då. Tror jah. Men jag tror att mamma sa typ så. Ska ha så skojh däraa. Har typ 950 kr nu , Och ska få julklapps pengar och födelsedags pengar av mormor och morfar. Men vet inte när, Hoppas iallafall innan vi åker till piteå.. Hoppas värkligen det , för då har jag lite mer än 1000 kr att handla för.  Och så måste jag och julia ha buss pengar oxå , men det får mamma och pappa fixa till oss. Men nu ska jag draaa :)
     Ha en bra början på det nya året!!

                           // Aattid

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska Julia färga håret!? O_O''



Sv: Tack :D Desamma.

2010-01-01 @ 22:16:20
URL: http://johannaae.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Wow, ofta Julia ska färga håret o.o.. Blir nog säkert fint :)

2010-01-03 @ 19:33:45
URL: http://johannaae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0