Följ min blogg med bloglovin

sense of loss becomes less and less

Ojoj. Snart är klockan 5! Shiiit. Jag måste leta fram jennys bikiniunderdel som hon har glömt för ett tag sen.
Ska äta mat på flotten så tur så behöver jag inte trycka i mig något för att måsta ha ätit.
Kameran hänger med mig. Och vi kommer ha mer än roligt. Jaja,
Pratade med faster inatt. Om allt.. :'(     Blir inte att fara ner till östersund nå innan skolan börjar. Annars hade det varit nästa veckan. Som jag hade sätt i fram mot då. Men åker kanske ner under höstlovet. Kanske?
Jaja, det är mamma och pappa som bestämmer.

Men nu måste jag nog gå. Hejs! OXOX

Sense of loss becomes less and less. But anyway I miss you!


Kommentarer
Postat av: NWY

Tack för din kommentar på min blogg http://Jessicalillsmeds.se, Men nu har jag bytt till denna så fortsätt gärna komma in hit. Om ca 1-2 veckor kommer denna blogg att ha samma adress som denna.

Hoppas din Onsdag blir kanon bra!

2010-08-11 @ 10:17:28
URL: http://nothingwithoutyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0