Följ min blogg med bloglovin

BLopbliaaflf

Aaaastrriiiiid skriveeer :)

Vaaaaarrss är alla mina besökare??? ; ) Jag har kanske 20 idaagh(ja elr igår då.. :P)?? Jag har ju inte varit så Aktiv igår/idag då. Så kanske beror på det. Men jag hoppas att alla min 81 besökare kommer tbx, och att dom har gärna med sig fler. Hade som varit coolt att ha 100 besökaaare.. Och fuubiis Jenny som har det ;) Hahahha...
Ja men det är väl bara att försöka fortsätta fööörskkkaa.. jajjaa hahaha. Sveejs.

Aaaammmmaaaaannnnddddaaa skriver!!

hejj igen det var väldigt länge hehehe!!! e! jag har nyss fotat garn många bilder på astrid jag tror att hon blev lite galen på mig hihihi!!! jaaa jaaa skulle villa fara till luleå men har inte så mycket pengar hemma så jag får nog skippa det nu iallafall men jag kanske far senare<3 Ja men idag vakna jag 12 och då regnade det ute intee kul alls sen åt jag frukost och sen vid halv 1 så ringde jag astrid men det svarade inte så jag ringde till hennes mobil och dära svarade det inte heller jag väntade och efter en kvart ringde jag och då svara det<3 Och nu är jag hära och skriver ska snart sova är garn trött och jag måste nog sova för astrid somnar nog snart och jag vill inte vara uppe själv men ska gå vii hhörss byeee!!!! 


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din blogg är verkligen snygg!

2010-08-01 @ 11:05:46
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Tack du :)

Din blogg var verkligen fin den åh :P

2010-08-02 @ 11:07:24
URL: http://alexiazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0