Följ min blogg med bloglovin

Wii =)

Heeellluu!
Nu är JENNY hära <3 ;);) Vi har gjort massor.. Haha kanske inte massor.. Men iallafall så har vi messat.. Och chattat med some peoplee.. Hahha =)=) Men iallafall så var det skoojjigt.. Har oxå varit på datorn.. Har spelat nåt konstigt spel.. Haha låten är ju så braa. Haha, kanske inte. Och så spelade jenny nåt ***** spel.. Typ som gh.. Hahha ;);) Fast då med datorn. Lite mysko spel.. =)
Nu spelar jenny wii fit! SNOWBOARD!! =)=) Vi måst ju äga tills imorrn som vi ska till backen och åka! Hoppas det går bra då..

Hejhej! Nu är det Jenny som skriver för Astrid åker snowboard. På Wii Fit alltså ;) Hon ska ju åka snowboard imorgon, fast det kanske hon redan har skrivit, jag orkar inte kolla iallafall. Vet ni att jag är otrolig?! Jag har cirka 300 sms kvar. Och jag har haft 3000. Sms:en kommer ju ta slut! Typ första gången det blir så för mig. Brukar ju inte direkt sms:a så mycket men tydligen har jag börjat göra det. Hahaah..
Alltså Astrid kommer ju äga ut alla i backen imorgon, haha. Nej men det kommer gå jättebra. Hoppas att jag är bra som lärare.. hahah.. Bara lyften går bra så ska väl det andra också flyta på ;)
Nu håller Astrid på och gör nåt test på Wii:et. Ganska kul att se. Förresten, är det nån av er som vet om de är bra att ens BMI har gått upp? Haha, jag och Astrid är inte så smarta nu. Jaja, skitsamma.
Nu ska jag typ kolla vad Astrid håller på med nu då.
Hejs!

Heejheej! Astrid häraa igen.. Ni kanske läser samma.. Men vem bryr sig.. Jag ska ändå skrivaa.
Nu spelar vi wii fit. Jenny gör nå Body Test.. Hahaa =)=)
Hon hade som gått ner lite.. HAHAHHAA =)=) Lite konstigt. Men jaja.
Längtar tills Onsdag ska nog fara till Piteå. Shoppa och klippa sig. Alltås faster ska klippa mig då.. Det kommer nog bli skojj. Men måste bara få pengar på mobilen.. Blir helt galen eftersom jag har inte kan svara på sms jag får.. Men nu har dom typ slutat skicka för att jag inte svarar =) Hahaa
Men nu ska vi nog göra nå annat.. Skriver nog imorrn.. Heejss

       // Astridbergström <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0