Följ min blogg med bloglovin

Lördag!!

Hejhej!
Nu är jag inte längre förkyld, Elr jag är lite snuvig ännu då iallafall! Har varit och cyklat idag, Lillebror skulle till kusin så cyklade dit med han och mamma! Var på nilles och köpte godis, Ja det var ju bara som därför jag följde med.. Haha ;)
Har typ bara städat på eftermiddagen, För ananrs hade vi behövt städa imorrn. Men det är bara att damsuga kvar, Elr Julia ska damsuga :):) Då slipper jag det! Hahhaaa!!
Det SNÖAR! Hojjaa!
Ska ta och fota lite ikv nu! Men nu ska jag ta och äta middag! Potatis gratäng och Köött! Så gott :):)
PSSSS... Lägger upp bilder seeeeen!! Heeeeeejs

         // Astridbergström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0