Följ min blogg med bloglovin

Huuhuu!

Heejhej!
Nu har jag köpt cykel lås, Så det blir att cykla till skolan imorrn, Men bara så det inte typ spöregnar. För då vet int jag om jag orkar.. Har inte gjort nästa nå på mskolan idag, Inte nå spec iallafall. Jag Matilda och Pauliina var och gick på idrotten, Hahaa, det var garn jobbigt ;)
På Torsdag skull vi typ ha nå timpel greejs, Men jag fattar inte.. Vi ska pimpla på Djupträsket, Det går inte att köra skoter däraa för att det är för mykt vatten på isen, Och hur f*n ska vi då kunna pimpla?? Jaja, Fråga som jag jag kan svara på.. Men iallafall så vet jag inte äns om det blir något, Eftersom det är plusgrader på natten och då tinar det ju, Men om det blir minus nå så kanske.. Det är ju bättre att pimpla än att ha vanlig skoldag så Jaa att jag vill fara.
Har haft nå om självkänsla, Jag har jätte dåligt självkänska och självförtroende. Men jag vet inte om det bättrades.. Jaja, men jag ska fåå.. bättre dåå..
Men iallafall så hade vi ju föräldra match igår, Vi förlorade med 1 mål! Men vi spelade två till perioder så vi spelade sammanlagt 6 perioder. Så vi borde ju ha vunnit... Vi kunde ha gjort det! ;)
Men nu är ju basket sesongen slut nu.. Så i sommar får vi fara och spela basket på skolan och friskolan! Så skojj!
Jag längtar värkligen till sommaren, Vi måst bara göra nå på sommarlovs dagen! :):)
Ska typ äta snart. Ungspankaka :) Jag gillar det.. Men jag hade velat ha något annat idag men vi hade typ inget annat..
Ska nog kolla igen bilder sen.. Och kanske fota nå. Men jag vet inte om vi skull fara till mormor och morfar så vi kanske far dit istället..
Jag vill ta fram studsmattan men det är som lite mykt snö kvar ännuu, Men det går ju alltid , Men jag tror att vi får vänta nån vecka till elr mer. Men pappa har ju skottat bort snöhögen som har varit dära så vi behöver inte vänta tills allt snö är borta.. Bara lite.. Haha ;)
Nu var maten klar så nu ska jag ätaa! Heejs!

          // AstridBergström <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0