Följ min blogg med bloglovin

Typ.. PåskAfton!

Hejhej!
Är typ helt dag vild nu.. Jag vet att det är Lördag.. Haha, okej inte förren jag kollade på almenackan..
Men jag vet inte alls om det är PåskAfton, Annandag Påsk elr nåt sånt dära. Har inte ännu nå påsk saker framme.. Jo förrutom en höna som Eric gjort på Lekis innan lovet =)

Har inte gjort ett skit idag, Inte varit ut med skotern.... Inte grillat korv elr träffat allmänt Folk! Haha, jo var och åt Lunch på Nilles.. Jaaa!Typ dagens tur.. Och varit en sväng till Ingemaar! Jaaa. inte nå mer än så jaa.
Imorgon blir det nog sol! Hoppas det iallafall. Blir nog att fara och köra skoter och grilla korv!
Farmor kom inte idag , Har inte heller pratat med henne. Men hoppas att hon kommer sig upp innan dom sticker ner till Boden igen!
Nu ska jag typ se film elr nåt sånt.. Heeejss

          // Aattid ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0