Följ min blogg med bloglovin

Tisdag 27/4 2010

Heejheej!
Som vanligt.. Skola! boriiing! Men iallafall så har vi inte gjort så mykt idag heller, Jag och jenny gjorde en nyckelring på träslöjden. Haha med visst är jag smart! Jag gjorde ett hjälta på ena sidan och så tyckte jenny att jag kunde skriva nå mer på den andra sidan. Så jag tog och skrev JENNY <3 Men då kom jag ju på att jag skulle använda den själv.. Men det blir ju typ.. Konstigt om jag ska ha en nyckelring som det står Jenny på. Så jag får nog ta och göra en ny nästa gång och skriva Astrid på den.. Hahha! Visst är jag smaart! :) Hahaa. Men iallafall så har jag och jenny varit mykt med Ida idag :) Pauliina har varit sjuk, Elr hon är nog det ännu. Men hoppas hon kommer på skolan imorrn.
Hahaa. Tänker på i matsalen.. Då jenny sa att Ida skulle fråga mig, Alltså hon pekade bara på mig, och ida bara.. Vem då? Och tittade ut över alla i matsalen.. Och då sa jag : Men jag ska du ju fråga!    Och så började vi gap skratta! Hhahhahahha.. (Hahha, okej ni kanske inte fattar vad som är roligt med det!)
Men iallafall så for kusin hem nyss! Och Eric följde med så det är helt.... tyst.. Förrutom att tvn surrar, diskmaskinen är igång, Syster spelar musik uppe , mamma äter skorpor och jag sitter och smaskar på min chokladpuddig :) Helt tyst! not..
Ska nog snart gå ut, Och kanske hoppa studsmatta elr om jag ska fota egobilder :) Men jag hinner nog med både..
Så det kommer säkert bilder ikv. Om jag orkar lägga upp då.. Men nu ska jag fortsätta chatta med Emma och Pauliina och äta upp min chokladpudding :) Heeeejs !

            // Astridbergström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0