Följ min blogg med bloglovin

Sista APRIL!

heejheej
Fick en kommentar <3 Och frågade om jag kunde ha en frågestund på bloggen! och självklart kan jag de! Hade gärna varit roligt om jag visste vem det var som frågade men jaja.. Iallafall kommer det väl sen under dagen elr imorrn.
Nu är det ju helg, och är såå skönt! Ikv far jag och Jenny på Majbrasan i svartbyn, Vi ska fara dit kring 18-19 tiden.
Och så ska vi grilla korv efter.. Vi kommer säkert ha skojj!
Men iallafall så far vi till luleå på Söndag, Kusin fyller år så ska dit och ärta tårta och så ska julia prova avslutnings kläder. Och så ser jag om jag hittar nå kläder elr annat :)
Vet inte vad jag ska göra, Beger mig upp typ och börjar med nån frågestund.. Men jag får se, annars går jag ut och hoppar studsmatta.. Men nu ska jag gåå.. Heejs!

              // Astridbergström<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0