Följ min blogg med bloglovin

Saluuuuut!

Saaaaaaaluuut!
Imorrn har vi franska, Så har typ träntat klart nu! Men jag tror inte ändå att jag akan uttala alla ord..Elr jag VET att jag inte kan! Men jag får väl göra mitt bästa om vi måste läsa upp..
Har inte hänt så spec. på skolan idag heller..Ganska vanligt.. Nu har vi fått vårat kontrakt på TOBAKS FRI DUO, Jag skriver under med mamma, Nästa vecka ska vi få vårat vårat bonus kort på olika affärer. Men jag måste ha med mig något foto.. Men jag tar och fotar något eget foto med kameran och tar med på Fredag elr Måndag! För jag är så himla ful på skolfotot..
Har varitoch ätit på nilles idag, Åt hamburgare! Var sen till ingemar och fikade, Och fick nå fotopapper , För vi pappa har köpt ny skrivare..
Måste gå och duscha nu, Innan klockan är för mykt.. Så byeee..

RABBATERNA PÅ TOBAKSFRIDUO!
ÖVERKALIX
Seth Engström:
10% på ord. pris
Lauras: 50kr rabatt på valfri Bh
Brännvalls Café: 10% på valfritt fikabröd
Köket Restaurang & Pizzeria: Skrovmål 50 kr (ord. 59 kr)
Norra Skobutiken: 10% rabatt på ett par skor, gäller ordinarie pris.
Nilles Restaurang & Camping: 10% på pizza
Dona Data & Konstruktion: 100 kr rabatt när du handlar för 1500 kr, gäller vid ett tillfälle
OKQ8: Baugettkorv för 15 kr (ord. 25 kr)
Fenix kiosk och butik: 10% på fikabröd

             // Astridbergström <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0