Följ min blogg med bloglovin

RubriK?

Heejheej!
Har varit till mormor och morfar ett tag, Har inte gjort så mykt mera, Tänkte ta fram studsmattan med det blåste så mykt.. Så tror att vi tar fram den imorrn, Om vi inte far till Finland,, Hiiihii jag vill haa MJÖLK <3
Har inte ännu ätit nå, Så håller på att dö av hunger, Mamma är inte hemma, och alla andra i familjen är helt efter att klockan är 7!!! Men jag få ta och ringa till mamma , om jag orkar då. Hahhaaa laat!

Igår var jag Jenny Pauliina och Amanda på ROCKKARUSELLEN! Jag röstade självklart på BLACK OUT! Dom kom tvåååa, Och så var det något luleå lag som vann. Men iallafall hade vi det kuul igåår <3
Nu vet jag inte vad jag ska gööööraaa...-  IIIIh,, mamma kom äntligen, Då kanske vi får oss nå mat nån gång! 
Heeeeeejs!

            // Astridbergström <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0