Följ min blogg med bloglovin

Preeemmmiäär! :)

Heejheej!
Har kommit från skolan för ett tag sen, Kanske en 30 min sen.. Har inte gjort så mykt sen dess. Elr man kanske inte riktigt hinner så mykt på 30 min.. Jo lite iallafall men inte jag, Jag brukar vara såå efter ;) Hahhaa!!
Igår kom JENNY <3 till mig, Vi gjorde lite greejjss och sen for vi till hon! Dära gjorde vi oxxå lite grejjeer och sen gick vi ut med hundarna på lång promenad.. Till bränna! Vi for till hennes farmor och ringde efter skjuss för vi orkade inte gå tillbaka. Hahha visst är vi lata??  Neejdåå :P Men for hem. Och då var maten klar.  Gjorde inte så mykt mer igår då!
Joo justee stoppade upp studsmattan igåår <3 Hahahaa. men hoppade inte så jätte mykt igår, för att det är så himla jobbigt att hoppa när Lillebror oxå hoppar. Men jag får ta och försöka smyga ut. Men han kommer säkert snabbt efter jag har smällt igen dörren.. Men iallafall så ska jag ta och fota lite idag, elr kanske mer ikv... Så nu ska jag gå ut och hopppaaaa studsmatta :)   Heeejs!


En bild på lillebror igååår! Premiäär! :)

                    // Astridbergström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0