Följ min blogg med bloglovin

Påsklov!

Hejhej!
Det har varit helt rena SKIT väder! Slask och regn. Ingen soool!
Nu har ju lovet börjat och då ska man ju åka slalom vara med kompisarna <3 och grilla korv. Och massor med SOL!
men NOT! Inget av det... Idag blev det att fara till farmor och kurre. Men dom var i grundfors så vi behövde inte fara till Boden! Men jag ville ju till BODEN!! =) Imorgon kommer nog farmor upp. Elr det är ju inte så långt. Tar ju typ en kvart att åka från grundfors till ÖKX. Så inte så långt ;);)
Det blev ingen Sleep over idag. Men blir till veckan istället då <3
Ska nog sen gå ut och fota, alltås efter maten då. Eric tvingar typ ut en nu. Men jag är ju döö hungrig !! Klockan är ju 19!
Men nu ska jag göra annat. Får se om jag ska orka stoppa upp gardinerna som jag fick i Julas, Det var som meningen att stoppa upp dom då.. Men det blev inte riktigt så.. Det var DECEMBER då... och nu.. APRIL :D:D:D
Ska draa nu dåå ;);)

          // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0