Följ min blogg med bloglovin

Onsdag!

Heejheej!
Har haft skoltidningen idag, Vi var mest i datasalen och googlade lite. Vi har oxå haft nå FRIENDS idag, Såg nån teater och så pratade dom.. Haft vanliga lextioner annars. Har nyss kommit in efter har varit ute och hoppas studsmatta med han fota lite oxxå :) Så kommer nog bilder sen elr ikv. Men jag får se när jag orkar och har tid. För har läxa till imorrn, Franskan. Men jag kan dom med måste träna igen, Har lite problem med vissa av de. Men det är ju bara 11 st så att det är ju inte så jätte många , men iallafall! Lyssnar på musik och kollar facebook! Ska snart äta tror jag, iallafall börja med nån mat. Men nu ska jag ta och lägga upp bilder på datorn och sen kanske det kommer nå bilder ganska snart :) Heeejs !

            // Astridbergström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0