Följ min blogg med bloglovin

I´ll hope you follow your heart!

Hejhej <3
Har kommit från Jenny för ett tag sen, Har varit till bränna med Amanda<3 och Jenny<3 Vi har varit och köpt mjukglass och sen var vi och spelade basket och tjorvade annars runt ;) Idag har vi varit och pimplat på djupträsket. Det var 5:an och
6:an som skullee! Jag fiskade 8 fiskar , Helt uselt! Amanda är helt proffs! 29 FISKAR! :):) Vi fick 198 fiskar i hela klassen. Och 5:an fick typ 161 fiskar, elr nåt sånt.. Imorrn vet jag inte vad jag ska göra. Ska kanske fara till mormor och morfar för var aldrig igår, Men jag vet inte om vi skulle imorrn elr nå.. På onsdag ska jag nog ta och cykla till skolan, Det går ju typ as snabbt... Typp... Ööööhhh
Jajaa. Ska lägga in bilder som vi fotat med det blev inte så jätte många bilder eftersom jag hade ju nästan slut batteri på kameran.. SJÄLVKLART :( Men några bilder blev det iallafall... Men nu ska jag gå upp och se om det finns nån bok och läsa... Heeejs <3<3<3<3

I´ll hope you follow your heart

                       // Astridbergström <3

Kommentarer
Postat av: Jeeenny

Jaa det hoppades jag också men det gjorde hon inte.. Whatever, It´s only her mistake..

2010-04-20 @ 19:59:06
URL: http://jeenyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0