Följ min blogg med bloglovin

*Helllu*

Heluu, Tänkte cykla till skolan idag, Men jenny skulle inte så orkar inte det då. Men iallafall så är det ju valborg imorrn, Ska nog fira med familjen och Jenny, och kanske pauliina.. Idag är det ju fredag så jag slutar ju tidigt, så åker hem med bussen.
På riktigt borde vi vara lediga idag, Vet inte varför med det tyckte mamma iallafall. Och det tycker jag oxå =)
Men iallafall så ska jag nog ta och äta något nu, Men jag vet inte om jag orkar.. Men jag tar och kollar bloggar och sånt istället typ... Men heejs!

             // Astridbergström<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ha en frågestund på bloggen ? :D<3

2010-04-30 @ 11:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0