Följ min blogg med bloglovin

*hehe*

Hejhej! Kom nyss hem efter har varit med JENNY i bränna, Vi var på skoaffären och kollade om det fanns nå skor till avslutningen, men det fanns typ inget nu, Men mamma trodde att dom tar fram senare. Vi for sen till Seth och kollade dära.. Och sen flamsade vi runt allmänt. Jojuste vi var och kollade på nån resturang som har öppnat, Kommer inte ihåg vad den hette, Men något iallafall. Jag var och köpte mig en stripslåda ;) Och jenny skulle som inte smaka nå.. Men så sa hon, Titta vad ful bil! Och så vände jag mig självklart om, Och då tog och av mig!! HHahhahah ;)  Men iallafall så for vi ner till sporthallen och såg när dom yngre hade föräldrar match! Dom yngre vann typ med 16-12.. Emma var oxå dära, Elr hon satt i seketariatet själv. Så då kom vi och gav henne sälskap :) Vi satt och skrattade om allmänt.. Haha ;) Sen fotade vi lite, Jag hade ju självklart med mig kameran :D Så emma fotade lite ego bilder och så fotade vi oxå några andra bilder.
Syster och Mamma är på taimatlagningskurs nu, Dom borde komma hem snart. Men det kan vara kanske till 9 oxå, Men jag bryr mig inte så mykt. Det är ganska lugnt nu, Ändå för att mamma och Julia inte gör så stort oväsen av sig, men ändå. För mamma somnar typ på direkten och julia är nästan bara upp och är på datorn.. Men det är ju Tisdag idag, så tvn är ju paxad, Men dom har spelat in The Mentalist.. Joo! Då kanske jag kan se DHW.. Men jag kommer säkert missa.. Haha ,det brukar jag alltid göra, Elr jag har alltid gjort det sen det började. Har inte ännu sett ett ända avsnitt :) Haha, duktiga jag!
Men iallafall så blev det inga egobilder, Men jag hinner säkert kanske med några ikv. Fast jag höll på att fundera om jag ska gå ut och hoppa lite studsmatta, Jag han hoppa ett tag innan vi for till Bränna! Men det var inte så länge!
Ska gå och se om det finns något att äta och sen går jag väl ut ett tag! Heejs!

  
Emma och Jag! (haha flumbild!)


Haha måste bara lägga upp bilden ;) JennY <3

                  // Astridbergström <3

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack så väldigt! :D

2010-04-27 @ 20:36:25
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: tack, vad kul:)

2010-04-27 @ 20:40:12
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: EMMSAN<3

Vi var ju bara för snygga där haha kram emma

2010-04-27 @ 21:10:14
URL: http://har ingen haha!!!!
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Studsmatta, ja då är det vår :)

2010-04-27 @ 21:22:01
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0