Följ min blogg med bloglovin

Första skoldagen efter lovet!

Hejhej!
Har inte hänt alls nå spec. idag på skolan.. Håller på att fundera om jag ska ta och cykla till skolan nå, Men blir nog på onsdag isåfall! Men jag måste på radio affären och köpa nåt cykel låsförst, För att det som jag hade vet jag inte var det är.. Så det blir väl att fara och köpa imorrn, Så kanske jag kan cykla på Onsdag. Det är ju inte så jätte lång det tar ju typ bara 20 min.. Så det är ju inte svin länge! ;)
Men iallafall så var det GARN jobbigt att vakna på morgonen, Så måst typ gå och lägga mig tidigare, Men jag kommer säkert inte ändå vakana när jag ska vakna!
Men nu ska jag lägga upp lite bilder och sen måst jag packa tills ikv.. Heejs!

          // Astridbergström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0