Följ min blogg med bloglovin

=)

Hejhej!
Blev inte att fara och åka snowboard, Jenny hade så ont i huvudet..och det var synd!
Men iallafall så har jag inte typ gjort nåå annat idag.. Men har nyss kommit in efter ha varit och åkt skoter.. Haha ;) Jag tolkade med bobb efter.. HAHHA, jag flög typ..Men jag ramlade inte iallafall..
Imorgon blir det nog att fara till Piteå. Mamma och bror kommer med oss dit och så far vi nog hem på fredag. Och det ska bli så skojj!
Ska nog fara och kolla lite på stan imorgon oxå. Men det får vi se sen..
Nu ska jag göra nå.. annat.. Har typ inget att göra med hittar väl på nå.. Syster är på UG så med henne kan man ju inte hitta på nå med..   Heejs



// Astridbergström <3

Kommentarer
Postat av: Jeennyy

Huvudet var det ju jag hade ont i!

2010-04-07 @ 15:04:28
URL: http://jeenyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0