Följ min blogg med bloglovin

Jiippi? Kom igen..

Hahha. Sitter och lyssnar på lite knäppa låtar , Men jaja-Jenny och Pau har nyss farit.

Har ej nå att göra nu.. Jag måste bara fråga .. JIPPI?? hur tänker du??
Hoppas hoppas hoppas.... 

Okkej det fattade ni inte.. Men det gjorde en pers. Elr 2.. Elr nåån.

Måste typ ringa en person, enligt Jenny.. Men tööörs ejj. ! Daaah!

Men nu skriver bara grejjer. Men jaja

Jo for till bränna och sålde jutidingar med Jenny och pauu.  Men vi fick inte nåå sålt assåå..
Så vi gav upp och stack till Paaus farmor istället. Där kollade vi lite sjuka program. Och lite annat.. Haha.

Men nu har jag inte nå mer att skriva , Så nu ska jag fortsätta mitt samtal med jenny på msn.. 

    ♥ Kraaam Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0