Följ min blogg med bloglovin

Idooooooooooooool

Heeeej..

Idetta inklägg hjar jag ju inte självklart nå att skriva, men måste. Det blir snart att se idol, Fast det är ju om 20 min. ungefär.  Men hhar inte så bra tålamod.  JAg måste bättra mig... På att inte säja vad jag tänker på ..
T.ex : Jag måste tänka , elr : Elr bara praya för mig själv..

Det första jag ska tänka på imorgon är :
Sätta mig en plats där som igen sitter i bussen.. JAA. !!!   Måste värkligen göra deeet!! För dissar värkligen en pers. då..   Såå....

Har ännu ont i magen efter glassen som jag och Jenny åt. Hahaha...
Så jag ska äta nå nu..kommer lite bilder sen kanske , Om jag ORKAR. Fast är inte så säker på det..

Ha det bääst. 

// Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0