Följ min blogg med bloglovin

Idool.

Hejhej.
Nu..har jag precis kommit hem från Morfar.
Gör inte så mycket nu, Chattar på msn och sånt.
Jenny for hem för nån typ 2 timmar sen .  Och nu ska jag ladda upp lite bilder , Innan man blir sittande framför Tv, Inför idol. Jag är inget sån hära som bara ,
Åååå, Det är idol , det får man aldrig missa. !!!
Jag tycker bara om när juryn håller på bli galna (elr vad dom nu gör) på dom som sjunger , Som är uuusla. !
Haha..

Så nu kanske jag måste skynda mig med bilderna annars kanske jag missar,
Men jag döör ju inte bara för om jag skulle missa det..

Det kommer bilder snart. Efter idol elr nå.. Kanske imorgon istället.

¨Så hejjs.

// Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0